08 December 2010

[vid] Ice-skating.

sebelum ini dalam entri i'm off, ada aku tulis footnote "next entry = our very own ice skating video". tapi disebabkan oleh kelembapan internet yang melampau, asyik tak lepas2 je nak muatnaik video ni ke youtube. akhirnya, semalam, entah macammana, 100% uploaded. tapi bila aku tengok balik video ni,

mana hilang semua annotation?
mana komentar yang dah aku siapkan?
apsal total length jadi terlebih?

oops. tersilap video rupanya. yang berjaya dimuatnaik ialah edisi draft, boleh baca kat video info. pikir2 balik, tak larat dah aku nak muatnaik lagi video kat youtube. slow dan frustrating. apapon enjoy je la. seronok main jatuh2 dekat sunway. ^^



korang ada pengalaman jatuh-jatuh main ais? lol.

*muatnaik (Tindakan memindahkan fail dari stesen komputer pengguna ke stesen komputer utama yang jauh melalui talian rangkaian.) ialah upload, dalam bahasa inggerisnya. oh, entri kali ini lebih formal. auwww.

2 comments:

touya said...

tengok cam aku , tak pernah jatuh main ski pun ..... oh baru aku ingat . Aku mana pernah main ski .

faaizz d. zul said...

@touya

lol, try la main, record masa untuk jatuh kali pertama. haha.