16 December 2010

First week.

salam. sem baru dah bermula. dan aku sedang busy dengan yang ini.


lepas itu ada Capoeira punya camping. Cherating, 7,8,9th Januari. oh, dah lama tak pergi pantai. ^^

lepas itu
28-30th Januari. suka suka aku jadi subcommittee.

tapi kan...



bukankah kembali ke kampus untuk belajar?
*senyum*


Allahumma yassir wala tu'assir.



                                                                                                                                                                                                                                ini cerita kedua

hari keempat minggu pertama


daripada kelas semester baru ini. awal pagi hari dah ramai yang bangun berkejar ke kelas. samalah dengan aku. tapi pagi ini lain. sedikit lain. aku sedikit harum.


pernah kan kau lihat peket refill bath foam shokubutsu yang begini?



pernah juga kan kau lihat peket pelembut fabrik soflan yang begini?

...

...

...

patutlah pagi ini aku wangi semacam. aku termandi soflan.

No comments: