09 September 2011

Review : Catatan Nizam Sani

Catatan Nizam SaniCatatan Nizam Sani by Nizam Sani
My rating: 4 of 5 stars



santai.

lucu.

santai lagi...

lucu.

santai lagi...

lucu.

tiba je part intan si isteri,

alahai,

sweet

tersenyum aku sorang-sorang.

"yang kau tersenyum-senyum baca al-mathurat tu kenapa?"
kata ayah yang tersilap pandang.


ye, saiznya comel.

secomel isinya.



View all my reviews


 -------------------------------------------------------------------------------------

blog penulis - http://nizamsani.blogspot.com/
blog pengedar - http://dubook.blogspot.com/  


6 comments:

izwanyusof said...

cakap lah tengah faham makna ma'thurat.. hehe

-www.izwanyusof.com-

faaizz d. zul said...

@izwanyusof

saya tak tipu ayah saya.
hehe.

saiz buku ni mcm almathurat, comel je.

=)

Dear Yayah said...

buku ape tuh? xtau pun taktau pun. :P

. said...

terima kasih kerana suka. :)

faaizz d. zul said...

@✿Dear Yayah✿

buku bes.

hihi.

dkt belakang buku dia tulis

"serius. buku ini untuk orang yang malas membaca"

@nizamsani

u're welkam. n teruskan menulis.

=)

Anonymous said...

hallo bro !
gua dok search kat google nizamsani.blogspot.com. blog lu ad bro kat situ, so,
gua komen se pam! hee

rakan kam0 ~