28 April 2012

poster warna-warni



test fitness dulu pagi ni


yang ini menarik


ha?
                                                                 *cas kamera*




hee ho!

25 April 2012

terima kasih Ustaz


Ustaz.


Boleh tak kami baca separuh muka surat je hari ni?

*Ustaz angguk*

Kenapa tadi masa Dal baca Ustaz tak tegur pon kesalahan bacaan dia? Masa Aliff baca tadi, semuanya Ustaz semak. Makhraj huruf, titik, baris atas, baris bawah, baris depan, tanwin, tajwid, dengung, tak dengung, suara halkum, suara lidah semua bagai. Bacaan Dal tadi perfect ke ustaz?

*Ustaz angguk*

Ustaz, boleh tak Ustaz gigih sikit bagitahu kami tang mana yang salah dan pasaipa salah? Ini Ustaz cuma betulkan dengan bacaan Ustaz, lepastuh suruh kami ikut ulang. Hukum apa, cara baca, contoh ayat lain, Ustaz tak ulangsebut sekali. Acano Ustaz?

*Ustaz angguk*

Boleh tak lepas-lepas ni Ustaz kurangkan kongsi  isu politik, isu nak berbisnes, isu orang tu buat MLM tu, orang ni fe’el macam ni… Kami nak dengar kisah-kisah sebab-musabab turun ayat banyak-banyak, ini kan kelas tilawah, tak gitu Ustaz?

*Ustaz angguk*

credit - MBaqerstyle


Ustaz...

Ustaz...

Ustaz masih lena lagi ka?


________

sesi akhir kelas tilawah; SHAS mosque.

terimakasih untuk Ustaz yang gigih melayan pelbagai demand dan gurauan saya sepanjang sem ni. belajar tilawah ni, kenalah serupa stail kelas tilawah masa kecik-kecik dulu. baru seronok, ye dak?


semoga segala ikhtiar dalam hitungan Tuhan.


*eh, siapa kalah UCL tadi? kah3

20 April 2012

[PROMO] Dadih Osem; testimoni.

PROMO!


testimoni dari pembeli

1. Haih… tak boleh makan banyak-banyak, nanti jatuh cinta.
2. Kau tahu, mencumbu dadih osem buat aku mind-orgasm.
3. Dadih osem kau ni memang OSEM bro!
4. Eh, RM1 je ke?
5. Kau buat dadih ni dengan cinta ke bro?
6. Peh, kreatif!
7. Sepatutnya dadih ni namanya dadih cinta.
8. Esok aku nak perisa coklat strawberi pulak!
9. Serius Osem!!!
10. Comel. eh ada ke attribut makanan comel?

lagi - klik sini


I. Aku rasa macam nak pergi Jepun cari Doraemon. Pinjam dari dia terowong mengecil fizikal kemudian berbaring memandang langit di atas kapal terbang ni.  *testimoni pelanggan plane replica*

II. Wanginya. Haruman Saudi disulami harum berjenama. Aku nak yang ini. Bau ni, macam candu aku.*testimoni pelanggan perfume*



Esok, SABTU 21 APRIL 2012 ialah hari terakhir untuk ENGINIUS BIZ BAZAAR FAIR 2012.
jemputlah singgah ke gerai kami di KANOPI NOMBO 5 dari FEMALE MOSQUE ENTRANCE.
kami menjual; dadih osem, perfume, jus Abqari penerang hati, mutiara Sabah, minuman, pelbagai jersi(EURO'12), tudung, preloved clothing(sisters). Semuanya dijual dengan "pekerti".

=)








18 April 2012

[PROMO] Kanopi nombo 5 dari female entrance

ha? amacam? poster versi pemalas


ready-stock


material: cast iron


yang ni pre-order. harga mereka aku jual RM22(bukan last price)


untuk menjana tabung mendirikan masjid, tabung nak drop subjek tabung masa depan, anda semua boleh bantu aku dengan membeli di gerai kami.

fyi, pembeli pertama replika kapal terbang ini ialah seorang pelajar asing. dia beli model Malaysia Airlines - Hibiscus. Ya, yang warna merah tu. dan dia bukan orang Malaysia pon.

*senyum*

oh ya, disebabkan demand yang tinggi dari kawan-kawan, dadih osem akan dijual seawal Khamis ni. InsyaAllah, aku usahakan. Kalau takde Khamis nanti, datanglah Jumaat.
cewah!

;p


Moh bersama-sama menjadi osem Khamis, Jumaat dan Sabtu tu.





*rasa berani nak tinggalkan barang niaga bila bisnes dekat dengan masjid ni tau*


15 April 2012

bau kedai...




Alhamdulillah. dan terima kasih semua yang menderma.




entri identikal offisyel sini.