21 March 2011

ini sarkasm spontan.

salam,
sebenar benarnya aku nak update event semalam. Baca@LRT:Girang. tapi takpe. tunggu keluar video dulu. tetibe keluar berita di astro awani. terus dapat mesej berunsur keras dengan carutan-gurauan dalam bahasa brader2-

"j^&%$ lu masuk berita."  terpaksa censored-striked, bahasa brader2 mmg bold.
aku balas "berita apa?"  padahal dok lobi brader kameraman awani tu. lol.
"yang ko konon2 membaca tu, fake gila"

nanti nanti lah aku update. ada mesej jugak nak disampaikan.

layanlah komik dibawah, cerita kawan aku, bersembang dengan kawan lama dia di facebook.





*lain kali xpayah perasan hensem. itu 'ujub namanya. haha.
**gambar random je aku sebat. bukan watak sebenar.

3 comments:

Anonymous said...

ceh gamba aku jadik sasaran... takpe2! haha

faaizz d. zul said...

@Anonymous

sorry bro. kalau mintak royalti pon, saya boleh bayar. nak bpe? negotiable punye ok.

*kau tak payahla annon2 pulak.lol^^

izwanyusof said...

abe smart tuhh !!... haha