28 November 2011

entri pembukaan tahun & Maryam

salam alyk'

Awal Muharram 1432h yang lalu, arkib aku ialah begini :

2010.12.06 - Chocolate-making
2010.12.07 - 1 Muharram 1432h
2010.12.08 - [vid] Ice-skating.
2010.12.10 - Greg vs Hijr Calendar

tahun ini nampaknya begini:

2011.11.23 - ww #3 : perkataan.
2011.11.15 - [RBRF] Karipap-Karipap Cinta
2011.11.10 - Alleria the Windrunner

pic - credit

dalam cara apa jalan dihadapan ni mahu aku tuliskan? aku tak pasti lagi apa jenis tulisan yang bakal aku lihat 1 Muharram 1434H nanti. aku nak lihat juga apa pencapaian aku dalam tahun baru ni. aku harap pencapaian spiritual aku tumbuh sihat sejajar dengan pencapaian intelek dan fizikal aku. untuk itu aku perlu harapkan semuanya pada Allah. dari Dia datangnya cahaya, dari Dia juga datang perkara menduga. kepada geng-geng blogger yang lain, semoga terus menulis untuk santapan masa lapang aku.

aku biarkan lewat malam semalam melarut dengan filem Maryam. filem yang sangat menarik dan rare. efek filem bertambah power kalau menonton filem ni bersama tafsir Quran di sisi bersama lima puluh gram cikedis.

SALAM MAAL HIJRAH 1433H







5 comments:

Izyan Kaher said...

salam maal hijrah too :)

finally the blog ws updated .
dah lama 'KasutKungfu' tak keluar kat my dashboard :)

#new entry : http://supersapienstory.blogspot.com/2011/11/wawasan-2020-tokdet-8-years-2-months.html

faaizz d. zul said...

@IzyanKaher

salam maal hijrah. thanx for reading my blog.

Lutfi Azmi said...

salam maal hijrah gak.. mcm dah lewat je. hehehe

faaizz d. zul said...

@pejuang cinta

lewat?
mana ada lewat selagi belum 1434h. :)

Annisa said...

orang pernah tgk satu filem ni tapi dia pegang watak Nabi T_T takde mood satu hari.