20 January 2011

[Pictorial] Hari Sukan!

Salam.

layan je lah.

Photobucket

entri ini adalah gambar semata. klik "read more" untuk lebih banyak gambar. sekian.

Photobucket

perawan. hi!

Photobucket

member aku tengah cuba tiup benda alah ni. hamzah tau pose je. 

Photobucket

ambik kau! 
*papepon tahniah kepada Mahallah Siddiq, dia ni bukan.

Photobucket

gaya libasan mantap!


Photobucket

 jumping serve Meor!

Photobucket

Intel.

Photobucket

Si gadis catur.

Photobucket

Starting line 800m.

Photobucket

3000m.

Photobucket

Basketball Uthman juara!


dan yang terakhir
.
..
...
....
......
.......
........






.................







.........................







.............................










.....................................








............................................














..................................................................
































Photobucket

janganlah tanya siapa yang tanpa medal acara balapan 3000m.

kira kira aku :

 3000m - ( memang dah aku tak laju + satu langkah foreigner tu sama dengan 2 langkah aku memang terkedek kedek la aku nak kejar dia + sakit perut makan nasi komiti ingatkan nasi atlet + lari mix jantina gila! ada pulak sister tu pakai ketat padat, memang aku malu la nak lari relax2.tak fokus beb! - 2 brothers tuh disqualified tak habiskan larian ) = dapatlah no 4 dari belakang. kena tinggal satu lap dengan juara. haha. satu lap? isk isk. yang belakang aku tu macam satu lap jugak aku tinggal, dia habis2 je terus rebah, buat cuak medic je. anywy, congratz to all.

tahniah kepada Mahallah Siddiq (L) & Mahallah Salahuddin (P) untuk juara keseluruhan.
sampai jumpa tahun depan.

*tetibe terasa bangga dengan Engenius boleh anjurkan Engineering Premier League sambil kuatkuasakan "Cover your aurah, or else, disqualified!" . USC ? organizer punya kuasa, perlu apa lagi?

4 comments:

Izwan said...

full width siot.. asal ko tak tag nama hamzah ian kat situ.. hehe

faaizz d. zul said...

@Izwan

pictorial. mestilah full width. baru ada feel tgk gambar yg menarik dan dynamic. ahakz.

ada tu link hamzah kat nama dia. ^^

buyat(bebola tomato) said...

weh mane button komen ko?
puas aku carik. haha

gambar futsal xde ke? isk3

aku nk men futsal season dpan. cadangkan nama aku. haha

faaizz d. zul said...

@buyat(bebola tomato)

gambar ni sume aku copy kat izwan. xde pulak futsal. sem depan ko main la, htr nama kat mrc. ^^